22.11.06
من نمي خوام دي سي كنم
:(((((((
4 Comments:
Blogger PaRaDa said...
:D
che juri mikhasti inja ro pak koni?

Blogger NewshA. said...
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR shodam
baba jan , Ye kam fonto roshan tar kon vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay cheshmam , ama ino begam ke khat be khatesho khondam
adresesho ye kochoolo avaz kon beshe linket kard :))))
taze addet ham kardam :D
messenger :D

Blogger PaRaDa said...
ras mige nush nushi
1 kam phontet ro 1 karish kon
inja cheshe adam dar miad
nemishe ham nakhunde beri ke
:D

Blogger . said...
پردیس:
خوب اونروز پاک نکرده بودم راستش فقط منتقلش کرده بودم به یه آدرس مسخره ی دیگه .. وگرنه اگه پاک می کردم که برگشتی نبود به گمانم .. و اگه پاک می کردم که اونوقت زندگیم یه چیزی کم داشت (مثل بقیه چیزا)
مرسی خلاصه میای کله می زنی


نیوشا
ببخشید کورت کردم
و مرسی که خوندی
فونتو هم چشم .. گویا باید درست کنم
اما آدرسو نمی دونم چیکار کنم
ادم هم کردی :-*
واای فکر کن! من با نیوشا چت کنم....
جالبه
ایول
میبینمت

پردیس دوباره!
باشه باشه
حق با مشتریه
الان یه کاریش می کنم
:D

مرسی
:*